AUDIO | Saloanele de înfrumusețare și frizeriile din Cluj sunt pregătite pentru reînceperea activității și au deja numeroase programări

Odată cu relaxarea restricțiilor impuse de aproape două luni, autoritățile urmează să permită, de pe 15 mai, reînceperea activităților de îngrijire personală (frizerie, coafură, manichiură, pedichiură și cosmetică.)

(Milestone Barbershop / Facebook)

 

Ramona Mîndru de la Salonul de înfrumusețare CatWalk a spus la EBS Radio că în prima zi în care s-a anunțat posibilitatea de ridicare a stării de urgență a primit zeci de telefoane de la clienți care doreau să se asigure că vor avea o programare odată cu redeschiderea saloanelor. Există încă câteva neclarități, de exemplu cu privire la purtarea măștii de către client în timp ce e spălat pe păr, dar Ramona Mîndru crede că acestea se vor reglementa pe parcurs, fără incidente.

„Programările sunt «strânse», în limita interdicțiilor pe care le avem, pentru că nu mai avem voie să aglomerăm salonul și nu mai există timp de așteptare. Ei au încercat să se tundă în familie, să își creeze alte stiluri, iar acum vin nerăbdători să le propunem noi diferite coafuri. Mereu după perioade din acestea de criză, se lansează noi tendințe și suntem pregătiți”. Vor fi și lucruri de „reparat”, spune Ramona Mîndru, pentru că unii clienți au ales să încerce „aranjatul” în familie sau în fața oglinzii :).

Ascultați aici interviul acordat de Ramona Mîndru lui Tiberiu Crișan, la WakeUp Cluj:

 

Și pentru frizerii situația a fost dificilă în această perioadă. Antoniu Roman de la Milestone Barbershop a povestit la EBS Radio că redeschiderea după 15 mai va aduce o serie de schimbări, dar frizeria nu intenționează să majoreze prețurile, chiar dacă vor avea costuri mai mari și clienți mai puțini. În cazul lor, solidaritatea a funcționat și din partea proprietarului sediului, care a amânat încasarea chiriei pentru lunile fără activitate. Iată cum vor arăta lucrurile după 15 mai:

„Sunt mai multe măsuri pe care o să le luăm, unele le făceam și înainte, altele o să începem să le facem de acum. Printre cele mai importante aspecte: se desființează sala de așteptare, nu o să mai servim ceai, bomboane, nu o să mai avem reviste. Accesul în frizerie o să se facă doar după măsurarea temperaturii clienților, iar dimineața și a personalului. Dezinfectarea aparaturii se făcea și înainte după fiecare client, acum se va face și dezinfectarea suprafețelor mai des. Vom aerisi cam 20 de minute în fiecare oră. Spațiul e destul de mare, ne putem ocupa de clienți și păstrând distanța. Avem peste doi metri între scaune, deci nu vor fi probleme din punctul acesta de vedere. Cu programarea în prealabil, asta se întâmpla și înainte.”

Antoniu a mai spus la EBS Radio, în WakeUP Cluj cu Tiberiu Crișan, că va fi o provocare „repararea” tunsorilor improvizate pe care le-a încercat clienții în familie :).

Ascultați aici interviul acordat de Antoniu Roman lui Tiberiu Crișan:

 

Te-ar mai putea interesa