Un ghid de informare pentru angajatori, în contextul pandemiei de Covid-19, a fost lansat la Cluj

Ghidul a fost realizat pentru a-i ajuta pe angajatori să ia toate măsurile necesare pentru a-și proteja angajații și pentru a preveni răspândirea Covid-19.

Mai mult, ghidul conține toți pașii care trebuie urmați în momentul în care un angajat se îmbolnăvește sau în cazul în care este contact direct al unui bolnav, dar și procedurile privind cocediile medicale.

„Pentru a veni în sprijinul angajatorilor am realizat acest ghid care să îi ajute pe aceștia să prevină infectarea cu Covid-19 a angajaților sau, în cazul în care aceștia sunt confirmați pozitiv, să știe pașii care trebuie urmați astfel încât să se limiteze transmisia și să se reducă riscul de contaminare”, a spus prefectul județului Cluj, Mircea Abrudean.

Ghidul, care poate fi consultat aici, a fost realizat de către Instituția Prefectului, în colaborare cu Direcția de Sănătate Publică și Casa de Asigurări de Sănătate Cluj.