Oricât de cutremurător a fost cazul de la Caracal, ecourile lui se sting încet, încet. Procesul merge greu. Regizoarea Adina Lazăr și dramaturga Alexandra Felseghi se încăpățânează să ni-l readucă în atenție. Spectacolul merge însă dincolo de caz și trage un semnal de alarmă în legătură cu mentalitățile de care se lovesc femeile agresate. Pentru că nu este un caz izolat, cel puțin o femeie este abuzată zilnic de un membru al familiei. Pe lângă faptul că sunt victime, nici nu sunt ascultate, nu sunt luate în serios. Ba încă, uneori, tot ele sunt vinovate de tragediile prin care trec. De aceea, titlul premierei de la Teatrul Național este „Nu mai ține linia ocupată”.
Regizoarea Adina Lazăr, care a mai pus în scenă teme grele, spune că paradoxul vieții sale este că, deși i-ar plăcea tare mult să facă și comedie, nu poate să nu vorbească despre lucrurile care o revoltă. Spectacolul „Nu mai ține linia ocupată” umple scena cu realitate din cea mai crudă, vom găsi prea puțină ficțiune. Dar, cum spune Adina, „în fiecare spectacol, oricât de nasoală ar fi treaba, tot timpul există râsu’-plânsu’. Și în acest spectacol există niște momente care ar putea stârni râsul. Dar este un râs care îți îngheață după aceea. Că așa e-n viață, cum spun două dintre personaje, mai pierdem, nmai nu câștigăm. Sau mai râdem și mai plângem.”