La pas prin Câmpia Transilvaniei. Un nou brand microregional se naște la Cluj

Unicitatea Câmpiei Transilvaniei, patrimoniul material și imaterial local, dar și natura, vor fi elementele principale ale noului brand regional menit să revitelizeze turismul și să dezvolte antreprenoriatul în județ.

Poveștile oamenilor de pe tărâmul clujean al Câmpiei Transilvaniei, particularitățile etnografice, gastronomia locală, muzica și dansul tradițional, artizanatul și meșteșugurile, produsele locale, ecoturismul și multe altele, sunt pilonii unui nou brand local de microregiune.

Inițiativa „La pas prin Câmpia Transilvaniei” vizează mai mult decât crearea unei „mărci” cu vizibilitate și testează diverse metode de a implica comunitatea în dinamizarea vieții în teritoriu.

Etapa inițială, de cercetare a teritoriului, a fost deja parcursă, iar acum urmează consultarea oamenilor din comunități pentru a identifica nevoile de dezvoltare, de creștere și ce anume va fi folosit la crearea brandului, care va servi dezvoltării turistice a zonei, dar și dezvoltării antreprenoriale.

Proiectul implementat de Asociația de Turism Activ Trascău va fi finalizat în luna iunie a anului viitor.

 

Sursa foto: Facebook/La pas prin Campia Transilvaniei