Presa catalană a precizat că logo-ul rapperului Travis Scott va apărea pe tricourile echipei FC Barcelona pentru următorul Clasico, cu Real Madrid, la 11 mai, ca parte a acordului Spotify cu clubul, după cum scrie news.ro. Cu câteva săptămâni înainte, se zvonise că superstarul Taylor Swift va apărea pe tricourile fotbaliştilor, însă acordul a picat.

Formaţia FC Barcelona a purtat în trecut logo-urile lui Drake, Karol G, Rosalia, Coldplay şi Rolling Stones, iar acum va fi rândul lui Travis Scott, deşi iniţial se zvonise că ar putea fi vorba de superstarul Taylor Swift, susţine publicaţia catalană “DiariARA”.
Începând cu sezonul 2022-2023 şi ca parte a unui acord de sponsorizare cu platforma de streaming muzical Spotify, o serie de artişti au fost reprezentaţi, inclusiv Coldplay în octombrie anul trecut şi Rolling Stones în octombrie 2023, cu un tricou care s-a vândut pentru nu mai puţin de 399 de euro.
Următorul meci din La Liga al FC Barcelonei împotriva eternei rivale Real Madrid va avea loc spre finalul sezonului, în data de 11 mai, presa iberică notând că ar fi “un meci decisiv pentru titlu”.
Jacques Berman Webster II, cunoscut sub numele de scenă Travis Scott, este un rapper, cântăreț, compozitor și producător american din Houston, Texas.
Stilul muzical al lui Scott a fost descris ca o combinație de hip-hop tradițional și lo-fi și a fost des caracterizat ca „ambient”. Scott însuși a declarat că hip-hop-ul nu îl reprezintă. Revista New York i-a descris muzica lui Scott ca fiind constant întunecată, sincretică, detaliată, și presus de toate, nenaturală.