Tichetul Albastru – o nouă procedură online pentru îmbunătățirea relației dintre clujeni și funcționari

Clujenii vor putea solicita lămuriri cu privire la cererile depuse sau la dosarele aflate în analiză direct de la funcționarii Primăriei responsabili de acestea.

Peste 500 de funcționari ai administrației locale vor răspunde la întrebări clujenilor, prin intermediul serviciului denumit Tichetul Albastru.

Acesta va putea fi accesat pe bază de programare online, cu 48 de ore înainte, după descărcarea platformei Webex și urmărirea pașilor indicați pe site-ul Primăriei.

„E important să știe cetățeanul că imediat ce se încheie audiența online, funcționarul public este obligat să completeze tichetul albastru cu rezoluția întâlnirii care spune: ‘s-a rezolvat, mai trebuie să aduci un act, nu se poate rezolva pentru că legea nu permite’ și, în aceeași zi, primește pe e-mail rezoluția care poate sta temei pentru cetățean să meargă mai departe, să se înscrie în audiență la director sau la viceprimar și, după aceea, în ultimă etapă, la primar”, a explicat primarul Emil Boc.

 

Ovidiu Cornea

 

Ne poți asculta și aici: