Un român din doi face cumpărături online cel puțin o dată pe lună. Bărbații le „bat” pe femei la shoppingul pe internet

Un român din doi face cumpărături online cel puțin o dată pe lună, iar bărbații sunt mai activi decât femeile, arată un studiu.

Bărbații români sunt mai activi decât femeile când vine vorba de cumpărăturile online, potrivit unui studiu.

Potrivit studiului realizat de Exact Business Solutions, bărbații sunt mai activi decât femeile la cumpărăturile realizate online cel puțin o dată pe lună. Proporție este de 59% la 52%, potrivit Mediafax, care citează acest studiu.

În funcție de studii, persoanele cu educație superioară fac cumpărături online cel puțin o dată pe lună în procent de 61%, iar cei cu un nivel mediu și sub-mediu de educație, fac shopping pe internet în procent de 50%.

„Atât femeile, cât și bărbații cu educație superioară au un comportament online de cumpărare similar. Nu același lucru se poate spune însă despre bărbații și femeile cu educație medie și sub-medie, acestea din urmă făcând cumpărături online cel puțin o dată pe lună în procent de 44%, cu 12% mai puțin față de bărbații aparținând aceleiași categorii (56%)”, a arătat Julien Zidaru, Managing Partner Exact Business Solutions.

Studiul mai arată că tinerii cu vârsta cuprinsă între 18-30 de ani cumpără online cel puțin o dată pe lună în procent de 58%, în timp ce persoanele cu vârsta cuprinsă între 31-45 și 46-65 de ani, în procent de 55% și, respectiv, 53%.

Același studiu a arătat că bucureștenii sunt cei mai activi pe internet când e vorba shopping, 62% cumpărând cel puțin o dată pe lună. Studiul a fost realizat în luna iunie pe un eșantion reprezentativ de 1.051 respondenți, utilizatori de internet cu vârste cuprinse între 18 și 65 de ani.

Sursa foto: pixabay.com