Românii își fac cumpărăturile online în timpul programului de lucru

Șase din zece angajaţi români fac cumpărături online în timpul serviciului cel puţin odată pe lună, arată un studiu realizat de Best Jobs.

Mai mult de jumătate dintre cei chestionați (52%) susțin că alocă pentru o sesiune de cumpărături online circa o jumătate de oră. Doar 2% dintre respondenți spun că petrec mai mult de o oră pentru căutarea și achiziționarea produselor.

54% dintre angajați susțin că își fac cel mai des cumpărăturile între orele 15.00 și 18.00 și doar 19% spun că fac acest lucru între 9.00 și 11.00.

Cel mai frecvent, adică în jumătate din cazuri, românii își folosesc telefonul pentru cumpărăturile online în timpul serviciului, dar 32% dintre ei recunosc că folosesc în acest scop calculatorul sau laptopul firmei.

Potrivit studiului, cele mai cumpărate prin intermediul internetului sunt produsele de îmbrăcăminte, încălţăminte şi accesorii (39,8%), produse electronice şi electrocasnice (33%), produse IT&C (28%), cadouri (24,3%), produse cosmetice (15,5%), jucării şi produse pentru copii (9%) şi produse de bricolaj şi amenajări interioare (9,2%).

Sondajul a fost realizat în luna august 2018 pe un eşantion de 1.302 utilizatori de internet.

Sursa foto: pixabay.com

Ne poți asculta și aici: