Interviurile EBS | Victor Miron a lansat o nouă campanie de promovare a lecturii: „Cu cărțile pe spate”

Tânărul antreprenor clujean Victor Miron a vorbit la EBS Radio, într-un interviu acordat lui Darian Sacalis, despre proiectele din cadrul campaniei „Cu cărțile pe față”, prin care promovează lectura, dar și despre noua sa inițiativă, „Cu cărțile pe spate”.

„E vorba de spatele cărților de vizită. E o inițiativă pentru mediul de afaceri, unde încurajăm oamenii ca pe verso la aceste cărți de vizită, ei să-și pună și câteva recomandări de carte. Cred că atunci când faci acest schimb de cărți de vizită, de obicei o faci cu oameni pe care nu îi cunoști și un ice-breaker foarte bun pot să fie cărțile pe care le recomanzi, pentru că așa poți să începi dialogul foarte ușor pornind de la aceste titluri care pentru tine înseamnă ceva”, a spus tânărul antreprenor.

El a vorbit și despre proiectele mai vechi, dintre care unele au depășit granițele Clujului și au fost preluate atât în țară, cât și în străinătate.

„Despre ideea aceasta, să mergi gratuit cu autobuzul dacă citești, s-a vorbit foarte mult la nivel internațional, adică s-a tradus în peste 20 de limbi și a fost distribuită pe rețelele de socializare de zeci și sute de mii de ori și oameni de pe toate continentele ne-au scris mesaje spunând că vor să implementeze și la ei în oraș inițiativa noastră, mai ales că s-a și implementat deja într-un oraș din Polonia, pe lângă orașe de la noi, Timișoara și Caransebeș”, a mai spus Victor Miron.

Ascultă aici interviul integral difizat la EBS Radio: